Alla inlägg under december 2019

Av Josefin Eriksson - 2 december 2019 01:12

Hej alla där ute, mitt namn är Josefin Eriksson och jag har nyligen blivit singel morsa! Och oh man det skrämmer mig! Det är helt sjukt att gå från tryggast i hela världen till att få mattan dragen under fötterna så man sitter där som ett jävla frågetecken.. Vad ska man göra nu?! Hur gör man?! Allting blir så kaotiskt i huvudet när man greppar efter strån och försöker få till en ny vardag, ny verklighet, nytt liv.. Mitt största fokus har varit på min son, självklart. Men alla dom bitar som måste lösas river sönder mig inifrån. Lägenhets jagande, jobbsökanden, dagis och massa mer.. Det är verkligen inte en enkel grej att axla detta själv. Speciellt inte när man har depression och kraftiga ångest påslag.. Tro mig det kommer bli mycket jävla gnäll och skit här. Men det hjälper mig att sortera tankarna och sätta färg på mitt nu mera helt nya liv. Jag hoppas ni står ut med mig och vill följa med min resa på denna kaotiska väg.

Presentation

A walk in a mamabears life.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards